Sıkça Sorulan Sorular
Kredi Kartı Güvenliğimiz için kullandığınız sertifika nedir? 
 
Cevap :  Kredi kartı bilgileriniz RapidSSL ile şifrelenerek, bilgiler hiç bir şekilde sunucuda veya database'de tutulmadan direk bankaya gönderilir. Kredi kartı bilgileri 128-256 Bit arasında şifreleme yapılarak direk bankaya gönderildiğinden kredi kartı bilgilerine hiç bir şekilde ulaşılamaz. Kullandığımız RapidSSL'in özellikleri aşağıdaki gibidir;
 
RapidSSL diğer tüm SSL Sertifikaları gibi x509 ve PKCS standartlarına uygundur. 1024 bit anahtarlı asimetrik (RSA) ve istemcinin gücü oranında 256 bit'e kadar simetrik (RC4, AES) anahtar kullanarak şifreleme yapmaktadır.. RapidSSL sertifikaları "Equifax Secure Global eBusiness CA-1" Sertifika Otoritesi Kök sertifikası özel anahtarı ile imzalanmaktadır.
 
Nasıl Alışveriş Yapabilirim?
 
Cevap :
- Kredi kartı
- Havale
- Kapıda Ödeme
 
Kredi kartı ile ödeme yapma; Sepetinizde ürün alışverişinizi tamamladıktan sonra karşınıza çıkan sayfada Üyelik bilgilerinizi kontrol edip onayladıktan sonra aşağıdaki ödeme seçeneklerine geçiyorsunuz. Seçeneklerden Kredi kartı kutusunu işaretleyip alttaki kutuya sizden istenilen kredi kartı bilgilerinizi giriyorsunuz ve siparişinizi tamamlıyorsunuz.
 
Havale ve eft ile ödeme yapma:  Sepetinizde ürün alışverişinizi tamamladıktan sonra karşınıza çıkan sayfada ödeme şekillerinden havale-eft kısmını işaretliyorsunuz ve size verilen banka hesap numarasına ödemeniz gereken tutarı yatırıyorsunuz.
 
Kapıda Ödeme:
 
Sitemizin bir avantajı da Kapıda Ödeme imkanıdır. Sepetinizi tamamdıktan sonra karşınıza çıkan sayfada ödeme şekillerinden kapıda ödeme seçeneği ile adresinize ürünleri isteyebilirsiniz. Ürünlerin bedeli, Kargo ücreti ve Kapıda Tahsilat Bedeli ile birlikte kargo görevlisine verilir. 
 
 Ürünüm kargoya teslim edildiğinde nasıl takip edeceğim?
 
Cevap:  Ürünleriniz kargoya teslim edildiğinde firmamız site paneline Kargo firmanızı ve Kargo takip numaranızı kaydedecektir. Bu kargo takip numarası ile Kargo firmasının sitesinden online ve anlık olarak paketinizin ne aşamada olduğunu görmeniz mümkündür.
 
Sipariş İptali Nasıl Yapabilirim?
 
Cevap:  
 
Havale yada eft ile sipariş iptali
Havale yada eft seçeneği ile ödeme yapmayı beyan ettikten sonra ödeme yapmadan önce iptal etmek istediğiniz ürünü bekleyen siparişlerinizden iptal edebilirsiniz
 
Kredi Kartı ile sipariş iptali
Kredi kartı ile ödeme yaptıktan sonra ve ürününüz henüz kargoya verilmemiş ise Müşteri Hizmetlerimizle telefonla iletişime geçerek veya mail göndererek bilgi verebilirsiniz.İlgililerimiz ürün iptal ve kredi kartı iade işlemini en kısa sürede yapacaklardır.
 
 
 
Teslimat Şartları ve Teslimat Süreniz nedir?
 
Cevap:  Siparişleriniz, sipariş tarihinden itibaren en geç 7 iş günü içinde kargoya verilir. Kargo firmasının yoğunluk durumuna göre ürünlerinizin size ulaşma süresi  2-3 iş günüdür.
 
Siparişleriniz kargoya verildikten sonra sistemimizde kayıtlı olan mail adresinize, size teslim edecek olan kargo firması ve takip numaranız gönderilecektir.
Siparişlerinizi takip etmek için size gönderilen takip numarası ile kargo firmasının internet adresinden siparişinizin ne durumda olduğunu öğrenebilirsiniz.
Sipariş verdikten sonra teslimat adresi değiştirilememektedir. O yüzden lütfen teslimat adresinizin doğruluğundan emin olunuz. Faturalarınız da ürün ile beraber elinize ulaşacaktır. Ancak isterseniz fatura adresini sipariş sırasında farklı adres olarak belirleyebilirsiniz. Bu durumda yine fatura sipariş adresine teslim edilecektir
 
Ürünüm Neden Gelmedi / Gecikti?
 
Cevap:  
 
1. si, kapıda ödeme yöntemiyle verilen siparişlerin doğruluğunu teyit etmemiz gerekiyor. Bu nedenle müşteri temsilcilerimiz belirtmiş olduğunuz telefon numarası ile sizinle iletişim kuracaklardır. Telefonunuz belirli nedenlerden dolayı ulaşılamaz durumda ise bir kaç denemeden sonra siparişiniz iptal edilerek tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılır. 
 
2. si, AT (Dağıtım Alanı) dışı adresler. Anlaşmalı kargo şirketlerimiz bazı köy, kırsal kesim vb. bölgelere dağıtım yapamamaktadır. Bu gibi durumlarda kargolarınız alternatif kargo şirketleri ile gönderilir. AT dışı gönderiler uzun yol mesafesi ile hesaplandığında ortalama 15 günü bulabilmektedir. 
 
3. sü, çok fazla ürün çeşiti bulunan siparişler; bazı ürünlerde geçici olarak tedarik problemleri yaşanabilir. Sepetinizde birden fazla ürün var ise ve bu ürünlerden herhangi birinde tedarik sorunu yaşanıyor ise daha fazla kargo maliyeti oluşturmamak için ürünlerinizi bir süre bekletiyoruz. Bu durum genellikle kapıda ödeme yöntemiyle verilen siparişlerde yaşanmaktadır. Kredi kartı ile verilen siparişlerde bekleme süreci en fazla 1 hafta sürmektedir. 1 hafta sonunda ürün tedarik edilememişse mevcut stoğumuzda olan ürünlerin gönderimi gerçekleştirilir. Tedarik aşamasında olan diğer ürünleriniz ise stoklarımıza girdiği an ücretsiz kargo ile tarafınıza teslim edilir. Kapıda ödeme yöntemiyle verilen siparişlerde ise bekleme süreci 1 haftadır. 1 hafta süreç sonucunda müşteri temsilcilerimiz tarafınıza ulaşarak son durum hakkında bilgi verirler ve sizin vereceğiniz karar doğrultusunda gönderiniz gerçekleştirilir.
 
Aldığım ürünün iade şartları nelerdir?
 
Cevap:  İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.
 
1- Alıcı cayma hakkını kullanmak istiyorsa; ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi / kuruluşa tesliminden ( 7 ) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Aksi halde yapılmak istenilen iadeler kabul edilmemektedir. 
 
2- İade sebebinizin yazılı olduğu detaylı bir açıklama notu.
 
 3 - İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ile birlikte size gönderdiğimiz faturanın iki nüshasınında alt bölümünde yer alan iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan ve imzaladıktan sonra (385 Sayılı Vergi Usul Kanunu uyarınca, alt bölümündeki iade bölümü doldurulmuş ve imzalanmış olmalı) bize göndermeniz gerekmektedir. Fatura fotokopileri ile iade işlemleri yapılmayacaktır.
 
 4 - İade etmek istediğiniz ürün/ürünler şirketinize fatura edilmiş ise, geri iade ederken şirketiniz tarafından düzenlenecek İADE FATURASI ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İADE FATURASI, size gelen fatura ile birebir olacak şekilde kesilmelidir. Faturası kurumlar üzerine düzenlenen sipariş iadeleri, İADE FATURASI kesilmediği takdirde işleme alınmayacaktır.
 
 5 - İadeler kesinlikle orijinal kutu veya ambalajı ve ürünle beraber gelen tüm döküman ve tüm aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak yapılmalıdır. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Bu durumda sizden orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmaması yada koli bandı ile bantlama işlemi uygulanmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilmeyecektir.

© 2020 Mimoza Çiçekçilik | Tüm Hakları Saklıdır. | Kredi kartı bilgileriniz 128Bit SSL güvenlik sertifikası ile korunmaktadır.

Web Tasarım: Özgüweb